Házirend

#BeActive Night

HÁZIREND

2021. április 24.

Az órákon mindenki saját felelősségére vesz részt.

Előkészületek:

  • Minden óra előtt nézze meg, milyen eszközre lesz szüksége és készítse elő azokat!
  • Kényelmes öltözetben végezze a gyakorlatokat!
  • Bekötött, megfelelő cipőben, vagy tapadós zokniban, semmiképpen ne papucsban végezze a gyakorlatokat!
  • Ne feledje: a csúszós padló veszélyes!
  • Alakítson ki elegendő helyet magának a tornázásra és még nagyobb helyet a táncra!
  • Ha van kicsi, könnyű szőnyeg, ami elmozdulhat, felgyűrődhet, tekerje fel, rakja félre, csökkentve ezzel a botlás veszélyét.

Részvétel az edzéseken:

  • Minden edzés előtt alaposan melegítsen be, majd a gyakorlatokat követően végezzen nyújtásokat az oldalon található videók segítségével!
  • Szánjon időt a testmozgásra, ne más tevékenység közben végezze!
  • A fizikai állapotának megfelelően végezze a gyakorlatokat, azaz a mozdulatokat csak fájdalomküszöbig végezze, tovább nem erőltesse!
  • A gyakorlatok végzése közben lélegezzen egyenletesen, ne tartsa vissza a levegőt!
  • Csak addig végezze a tornát, ameddig biztonságosnak, jólesőnek érzi!
  • Figyeljen a mozgás során a pulzusára!
  • Legyen figyelemmel arra, hogy a testedzés sem üres, sem telt gyomorral nem javasolt!
  • Kövesse a fokozatosság elvét, ne csüggedjen, ha elsőre nem sikerül minden, legközelebb jobban fog menni! :)
  • Torna után ügyeljen a megfelelő folyadékpótlásra!

Ne végezze a gyakorlatokat:

  • kezeletlen magas vérnyomás esetén
  • lázas állapotban
  • ha gyulladás van a szervezetben
  • ha alkoholt fogyasztott

Amennyiben egészségügyi problémája van, előzetesen kérdezze meg orvosát. Kérje ki gyógytornásza véleményét a torna megkezdése előtt, ha

  • gerinc eredetű sugárzó fájdalmat, végtagzsibbadást érez
  • csípő vagy térdízületi protézissel rendelkezik

Telefon legyen feltöltve kézközelben, hogy bármi gond esetén tudjon segítséget kérni családtagtól/ szomszédtól.

A böngészőjében cookie-kat (adatfájlokat) tárolunk a felhasználói élmény javítása érdekében. További információk